Вакансія: комунікаційник Національного музею Голодомору-геноциду

3 Січня 2023

Друзі, шукаємо в команду Національного музею Голодомору-геноциду досвідченого фахівця/фахівчиню з публічних комунікацій та зв`язків з громадськістю, який/яка допомагав/ла б нам стати більш публічними, професійно говорити про себе та предмет нашої діяльності і дослідження, ініціював/ла та втілював/ла різноманітні заходи для популяризації установи і розвивав/ла вказаний напрям за всіма світовими стандартами.

КЛЮЧОВІ ЗАВДАННЯ:

– Розробка, планування та втілення комунікаційної стратегії Музею;

– Формування річних, квартальних, місячних, щотижневих медіа-планів та їх виконання;

– Ведення зовнішніх комунікацій (з медіа, лідерами думок та громадськістю, формування дружнього кола музею через пошук і налагодження співпраці з лідерами думок);

– Розробка концепцій і реалізація окремих PR-кампаній та медіа-проектів власними силами та з залученням підрядників (за можливості);

– Організація публічних заходів (в тому числі створення планів);

– Розвиток каналів комунікації (ведення веб-сайту Музею, акаунтів музею в соціальних мережах Instagram, Facebook, TikTok, Twiter, координація комунікацій на цих майданчиках);

– Робота зі ЗМІ та громадськістю (підготовка прес-анонсів, прес-релізів, адміністрування інформаційних розсилок, моніторинг простору);

– Участь в розробці контенту для матеріалів музею (буклети, листи, інформаційні бюлетені, вісники тощо);

– Підтримка контактів із партнерами (листи подяки після заходів, інформування про новини проекту);

– Моніторинг українських та зарубіжних ЗМІ на предмет згадок про музей

– Формування плану оперативного реагування та антикризових комунікацій на зовнішніх і на внутрішніх майданчиках;

– Проведення аналізу ключових показників ефективності комунікації та її оцінки.

 

ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА:

– Успішний досвід у побудові PR-стратегії та кампаній для структур і проектів, досвід планування, контролю та оцінки ефективності в комунікаціях;

– Розуміння та знання основних методів управління інформацією у зовнішньому та внутрішньому середовищі;

– Стаж роботи у сфері комунікацій (традиційні ЗМІ, комунікації, просування бренду, продакшн, GR) або культурного менеджменту – не менше 3-х років.

– Високі організаційні здібності;

– Досвід роботи та наявність широкого кола контактів у сфері ЗМІ, у державному та недержавному секторах;

– Вміння пояснювати складні речі простими словами;

– Вільне володіння державною мовою та англійською не нижче В1;

– Вміння працювати як самостійно, так із залученням підрядників;

– Публічність у соціальних мережах і готовність стати в них амбасадором ідей Музею;

– Здатність працювати з великим обсягом інформації;

– Здатність генерувати креативні ідеї.

МИ ПРОПОНУЄМО:

– Офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка 24 календарні дні;

– Дружній молодий колектив;

– Зайнятість: повна, 5-денний робочий тиждень, в офісі, не дистанційно (!);

– Заробітна плата згідно штатного розпису, за результатами співбесіди.

Щоб кандидувати на вакансію, надішліть резюме до 20 січня 2023 р. на пошту [email protected]  з темою листа “CV: PR”.