Вакансія: комунікаційник Національного музею Голодомору-геноциду
Друзі, шукаємо в команду Національного музею Голодомору-геноциду досвідченого фахівця/фахівчиню з публічних комунікацій та зв`язків з громадськістю, який/яка допомагав/ла б нам стати більш публічними, професійно говорити про себе та предмет нашої діяльності і дослідження, ініціював/ла та втілював/ла різноманітні заходи для популяризації установи і розвивав/ла вказаний напрям за всіма світовими стандартами.
КЛЮЧОВІ ЗАВДАННЯ:
– Розробка, планування та втілення комунікаційної стратегії Музею;
– Формування річних, квартальних, місячних, щотижневих медіа-планів та їх виконання;
– Ведення зовнішніх комунікацій (з медіа, лідерами думок та громадськістю, формування дружнього кола музею через пошук і налагодження співпраці з лідерами думок);
– Розробка концепцій і реалізація окремих PR-кампаній та медіа-проектів власними силами та з залученням підрядників (за можливості);
– Організація публічних заходів (в тому числі створення планів);
– Розвиток каналів комунікації (ведення веб-сайту Музею, акаунтів музею в соціальних мережах Instagram, Facebook, TikTok, Twiter, координація комунікацій на цих майданчиках);
– Робота зі ЗМІ та громадськістю (підготовка прес-анонсів, прес-релізів, адміністрування інформаційних розсилок, моніторинг простору);
– Участь в розробці контенту для матеріалів музею (буклети, листи, інформаційні бюлетені, вісники тощо);
– Підтримка контактів із партнерами (листи подяки після заходів, інформування про новини проекту);
– Моніторинг українських та зарубіжних ЗМІ на предмет згадок про музей
– Формування плану оперативного реагування та антикризових комунікацій на зовнішніх і на внутрішніх майданчиках;
– Проведення аналізу ключових показників ефективності комунікації та її оцінки.
ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА:
– Успішний досвід у побудові PR-стратегії та кампаній для структур і проектів, досвід планування, контролю та оцінки ефективності в комунікаціях;
– Розуміння та знання основних методів управління інформацією у зовнішньому та внутрішньому середовищі;
– Стаж роботи у сфері комунікацій (традиційні ЗМІ, комунікації, просування бренду, продакшн, GR) або культурного менеджменту – не менше 3-х років.
– Високі організаційні здібності;
– Досвід роботи та наявність широкого кола контактів у сфері ЗМІ, у державному та недержавному секторах;
– Вміння пояснювати складні речі простими словами;
– Вільне володіння державною мовою та англійською не нижче В1;
– Вміння працювати як самостійно, так із залученням підрядників;
– Публічність у соціальних мережах і готовність стати в них амбасадором ідей Музею;
– Здатність працювати з великим обсягом інформації;
– Здатність генерувати креативні ідеї.
МИ ПРОПОНУЄМО:
– Офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка 24 календарні дні;
– Дружній молодий колектив;
– Зайнятість: повна, 5-денний робочий тиждень, в офісі, не дистанційно (!);
– Заробітна плата згідно штатного розпису, за результатами співбесіди.
Щоб кандидувати на вакансію, надішліть резюме до 20 січня 2023 р. на пошту [email protected] з темою листа “CV: PR”.