На зображенні написано:

Відвідувачі та відвідувачки з різними типами інвалідності

30 Липня 2020

Для адаптації музейних продуктів слід використовувати різноманітні рішення для людей з різними видами інвалідностей.

Нечуючі та люди з порушеннями слуху

Жестова мова – відмінна від фонетичної мови. Хоча існують жести- відповідники літер, користуватись ними доволі довго і незручно, тому часто один жест може позначати ціле слово. Проте, для людини без порушень слуху знати жестовий алфавіт та вміти користатися ним для привітань та простих фраз буде гарним тоном.

Люди с ослабленим слухом, які користуються допоміжними засобами підсилення слуху, можуть чути достатньо добре, проте звуки, які вони чують, відрізнятимуться від тих, які чують люди без порушень слуху.

Часто нечуючі та люди з ослабленим слухом можуть читати по губах, тому при спілкуванні не прикривайте рота, не відвертайтесь, намагайтесь артикулювати чітко, але природньо, використовуйте ручку і шматок паперу, смартфон для додаткових письмових приміток, та не стійте проти світла.

Нечуючі та люди з порушенями слуху

Люди з інтелектуальними порушеннями

Важливим є створення певних ритуалів на початку та наприкінці заняття/екскурсії, які познайомлять аудиторію з тим, що на них чекає та позначать кінець заняття, підсумовуючи побачене. Повторюваність створює почуття безпеки та мінімізує тривогу від незнайомих людей та обставин.
1. Виділіть в просторі місце тиші, де можна заспокоїтись та відпочити від надлишку інформації.
2. Використовуйте спрощену мову на мінімізуйте емоційне та інформаційне навантаження. За можливості, розподіліть інформацію на декілька зустрічей.