Урядовий контактний центр
Після введення воєного стану в Україні пріоритетним питанням стало перезавантаження урядової “гарячої лінії” 1545 для оперативного збирання інформації від населення стосовно гуманітарних питань та ситуацій, що становлять загрозу життю та здоров’ю, а саме: проблем з водопостачанням, водовідведенням, опаленням; пошкодженням інфраструктури: газогонів, залізниці, комунальної інфраструктури; потреби у продуктах харчування, товарах першої необхідності, ліках, а також щодо соціальних виплат, пенсій та евакуації громадян.
Досвідчені фахівці Центру цілодобово, 7 днів на тиждень, без святкових днів і вихідних приймають звернення на урядову “гарячу лінію”, консультують громадян за допомогою сервісу онлайн-консультування у чатах на вебсайті Урядового контактного центру, а також вебсайтах МЗС, Міндовкілля, Мінсоцполітики, Мінцифри, державної програми “Доступні кредити 5-7-9%”, громадської організації Фонд “Відкрита політика” (платформа «Доступна освіта») із зазначених та інших питань.
Крім того, консультантами служби підтримки Дія надається інформаційна допомога щодо користування Єдиним державним вебпорталом електронних послуг (Портал Дія) і мобільним додатком Порталу Дія.
Оперативно перепрофільовано деякі “гарячі лінії”», які діяли на базі Центру, та забезпечено їх роботу в безперервному режимі. Функціонують такі лінії:
1545 – урядова “гаряча лінія”;
+38 (044) 284-19-15 – урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону;
1539 –“гаряча лінія” з питань соціального захисту населення під час воєнного стану;
1547 –“гаряча лінія” протидії торгівлі людьми та домашньому насильству;
0 800 503 486 – лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці.