Наші онлайн-заняття

14 Травня 2021

Відтепер освітні заняття в Музеї Голодомору доступні онлайн!

Це унікальна можливість потрапити до музею просто з дому, зі своєї школи чи з будь-якого куточку світу.

Відеоекскурсія (для дітей від 13 років і дорослих слухачів)

Складається з двох частин: відеоролик-подорож музеєм Голодомору і спілкування зі співробітницею музею.

У першій частині ви матимете змогу:

потрапити до Музею Голодомору, не виходячи з дому;
дізнатися причини і механізми Голодомору;
зрозуміти, чому Голодомор є геноцидом українців;
довідатися більше про вшанування вбитих голодом в 1932–1933 роках;
усвідомити, чому важливо зберігати родинну й національну пам’ять про Голодомор.

Друга частина відбуватиметься у форматі відеоконференції через платформу Zoom чи Google Meet. Лекторка Музею відповість на ваші запитання, пояснить незрозумілі моменти й надасть додаткову інформацію.

Відеоекскурсія для дітей (1–6 класи)

Відеоекскурсія з використанням пісочної анімації у форматі розповіді школярки про відвідини Музею полегшить ознайомлення з темою та не травмуватиме дітей. Протягом екскурсії учасники побачать експозицію Музею та унікальні експонати, дізнаються їхні історії, почують спогади про Голодомор та ознайомляться з подіями 1932–1933 років. Основна увага зосереджена на розповіді про людяність, яка допомагала українцям вижити в ті жорстокі часи.

Друга частина відбуватиметься у форматі відеоконференції через платформу Zoom чи Google Meet. Лекторка Музею відповість на ваші запитання, пояснить незрозумілі моменти й надасть додаткову інформацію.

Тренінг «У пошуках права» (для підлітків 10–14 років)

Під час заняття лекторка Музею розповідає про сучасні права людини, закріплені в міжнародному та національному праві, та допомагає дітям усвідомити небезпеку байдужості до дискримінації та порушення свобод.

На тренінгу група також досліджує порушення прав людини під час Голодомору — геноциду української нації. Знання про один із найбільших злочинів у людській історії застерігають від його повторення та закликають до збереження нашої правової держави — України.

Інтерактивний урок «Історія одного щоденника» (для учнів 9–11 класів)

На занятті учні працюють з джерелами особистого походження (щоденники) та візуальними джерелами (світлини), дізнаються про основні аспекти політики комуністичного тоталітарного режиму (процеси колективізації і розкуркулення) та становище українців у 1930–1933 роках (зокрема під час Голодомору-геноциду 1932–1933 років) крізь призму спогадів учительки з Харківщини Олександри Радченко.

Учасники навчаються аналізувати первинні історичні документи, критично мислити, формувати особистісне ставлення до історії та розуміти її уроки, розвивають історичне мислення.

Інтерактивний урок «Геноцид — що це?» (для учнів 9–11 класів)

Під час уроку слухачі дізнаються про походження і значення терміну «геноцид», про прийняття Конвенції про запобігання злочину геноциду та покарання за нього, її ініціатора Рафаеля Лемкіна та його погляд на Голодомор як геноцид української нації. На занятті учні проаналізують тексти постанов та розпоряджень 1932–1933 років, якими керувалися виконавці Голодомору, а також переглянуть відеоспогади свідків Голодомору, які ілюструють геноцидні дії, спрямовані на знищення українців.

Інтерактивне заняття «Як розрізняти фейки і правду у ЗМІ» (для 10–11 класів)

Заняття має на меті сформувати відповідальне ставлення до розголошення інформації та грубі порушення прав людини. Урок складається з двох вправ та перегляду фільму. Учні працюють з первинними історичними документами та медіатекстами. Так вони вчаться читати, аналізувати історичні матеріали, що сприяє формуванню особистого ставлення та розуміння історії.

Історія Голодомору — це урок про те, як у потоці офіційних заперечень і журналістської брехні вбивство мільйонів українців стало непоміченим в світі в 1930-х і протягом наступних понад 50 років.

На занятті учні навчаться декодувати пропаганду в медіатекстах, а також розуміти функцію мас-медіа в демократичному суспільстві та цінність свободи слова.

Освітнє заняття «Мистецтво» пропаганди: Плакат vs Історія» (для 8-11 класів)

Заняття присвячене аналізу одного з різновидів візуальних джерел, а саме пропагандистським плакатам СССР кінця 1920-х – початку 1930-х років. Корисне для сучасних підлітків, оскільки вчить аналізувати візуальні джерела, порівнювати інформацію, критично ставитись до ідей та меседжів, що нав’язуються пропагандою.

Тривалість кожного із занять — до 45 хвилин.

Як забронювати онлайн-заняття?

Слід зареєструватися завчасно (щонайменше за три дні).

Заняття доступні щодня з 10.00 до 18.00.

Для реєстрації заповніть форму за посиланням.

Скільки коштує?

Вартість заняття — 20 грн з однієї особи; мінімальна група — 5 осіб (при замовленні заняття для меншої кількості учасників оплата здійснюється за 5 осіб).

Контакти для зворотного зв’язку:

Телефони для реєстрації:

(044) 254-45-11 / (044) 254-45-12

Електронна пошта: [email protected]

Чекаємо на вас онлайн і офлайн!