Слова

Інтерактивне заняття «Як розрізняти фейки і правду у ЗМІ» (для 10–11 класів)

11 Жовтня 2017

Для кого: учні старших класів (1011 класи) та для студенти перших курсів навчання

Тривалість — 45 хвилин. 

Мета заняття — сформувати відповідальне ставлення до розголошення інформації про несправедливість та грубі порушення прав людини. Урок за формою є інтерактивним і складається з двох вправ та перегляду фільму. Виконуючи завдання, учні працюють з первинними історичними документами та медіатекстами. Так вони вчаться читати, аналізувати історичні матеріали, що сприяє формуванню особистого ставлення та розуміння історії.

Учні переглядають навчальний фільм «Територія Голодомору: пам’ять невмируща» та обговорюють його. У фільмі йдеться про проблему відповідальності ЗМІ щодо висвітлення та приховування порушень прав людини. Історія Голодомору — це урок про те, як у потоці офіційних заперечень і журналістської брехні вбивство 7 мільйонів українців стало непоміченим в світі в 1930-х  і протягом наступних понад 50 років.

Завдання інтерактивного заняття:

  • навчитися декодовувати пропаганду в медіатекстах;
  • зрозуміти функцію мас-медіа в демократичному суспільстві та цінність свободи слова;
  • усвідомити власну відповідальність за байдужість до вчинення злочину чи несправедливості та роль кожного в розголошенні або приховуванні порушень прав людини за допомогою свободи слова.

Заняття розробили працівники Національним музеєм Голодомору-геноциду з використанням матеріалів музею та посібника для вчителів «Медіаграмотність на уроках суспільних дисциплін».

Щоб записатися на заняття, телефонуйте (044) 254-45-11.

Вартість інтерактивного заняття: 230 грн — для групи до 5 осіб, 600 грн — для групи до 12 осіб, 900 грн — для групи від 13 до 20 осіб. Також додатково учасники повинні придбати вхідні квитки до музею.